Ga jij de uitdaging aan om je naast je vliegende vak - middels ingeplande kantooruren ipv vliegen - in te zetten voor jouw transavia collega’s? Meld je dan als servicedeskmedewerker via sectiebestuur.transavia@vnconline.nl. Samen met je VNC collega’s speel je een belangrijke rol in het beantwoorden van arbeidsvoorwaardelijke vragen.Denk hierbij aan onderwerpen als: •Het verzoekensysteem
•De (nieuwe) roosterregeling
•Vakantie
•Ziekte- en re-integratieproces
•(Dreigend) arbeidsconflict
•Vragen over arbeidsvoorwaarden (CAO)
Eerste aanspreekpuntAls medewerker Servicedesk ben je vaak het eerste aanspreekpunt voor onze leden, maar je hebt altijd de steun van ervaren bestuurders en andere VNC collega’s. Al doende leert men en als jouw handelswijze energiek, mensgericht en kordaat is, ben je onze kandidaat!
VergoedingMedewerkers Servicedesk ontvangen een dag- en reiskostenvergoeding. De dagen zullen voor je worden gefaciliteerd .
Wil je meer info of ben je direct enthousiast, mail ons dan je motivatie en cv met pasfoto voor 22 november 2019 naar:
sectiebestuur.transavia@vnconline.nlSectiebestuur transavia
Cabine-collega maar (nog) geen VNC lid? Geef jezelf ondersteuning met steun aan de VNC. Word lid via dit aanmeldformulier of mail/bel voor meer info: secretariaat@vnconline.nl - 020 5020480. Het gaat om jouw baan, jouw arbeidsvoorwaarden en dus jouw toekomst. Hoe meer leden, hoe sterker we staan in de vertegenwoordiging van de belangen van het cabinepersoneel.